SKI har travlt og søger derfor en dygtig kollega, der i det daglige skal fungere som projektleder på selvstændige udbudsprojekter i vores udbudsafdeling.
Motiveres du af projektlederrollen og vekselvirkningen mellem strategiske og operationelle opgaver, og trives du med en bred kontaktflade både internt og eksternt, har SKI stillingen, hvor du får mulighed for at udvikle dig fagligt såvel som personligt.
Hvem er vi?
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S (SKI) bidrager til at effektivisere det offentlige indkøb ved at etablere, udbyde og drive rammeaftaler til den offentlige sektor inden for en meget bred vifte af områder. Vi ønsker at være det førende videncenter og sætte dagsordenen inden for offentligt indkøb i Danmark, og med vores aftaler og vores service hjælper vi kommuner, regioner og staten med at købe effektivt ind og opnå markante indkøbsbesparelser.
Jobbet:
Din primære opgave bliver at designe og udbyde rammeaftaler. Du vil være projektleder i hele udbudsprocessen fra start til slut med varierende inddragelse af forskellige kompetencer og interessenter. Dit fokus vil være – i samarbejde med resten af organisationen – at skabe en rammeaftale, der på én og samme tid overholder de juridiske rammer, er kommercielt attraktiv, og understøtter den offentlige sektors indkøbsbehov.
Tilblivelsen af rammeaftaler i SKI forudsætter en høj grad af involvering af relevante brugere i den offentlige sektor. Derfor er det væsentligt, at du i rollen som udbudskonsulent kan facilitere denne dialog på tværs af forskellige interesser, organisationer og kompetenceniveauer.
Vi arbejder efter strukturerede processer og støtter os til paradigmer og modeller i videst muligt omfang. Alt sammen værktøjer, der er med til at sikre, at vi både kan arbejde effektivt og med stor sikkerhed for, at vores aftaler er juridisk holdbare og markedskonforme på samme tid.
Vi er taknemmelige for vores kultur…
… og det gode fællesskab. Det er bygget op igennem årene. Vi er samtidig bevidste om, at kultur, tilknytning og fællesskab ikke opstår af sig selv. Det skal have næring. Vi tror på, at når vi arbejder sammen fysisk, skabes de bedste rammer for, at vi hver især kan bidrage til fællesskabet og kulturen. Derfor er dit primære arbejdssted vores dejlige, lyse lokaler i Valby.
Dine opgaver vil blandt andet være, at:
- Være projektleder for dine egne udbud.
- Opbygge et stærkt produkt- og leverandørkendskab, herunder dialog med potentielle leverandører, brancheorganisationer, fageksperter m.m.
- Facilitere dialog med forskellige brugere på tværs af den offentlige sektor.
- Udarbejde udbudsmateriale og gennemføre udbudsprocesser.
Dine faglige og personlige kompetencer
Du har en relevant uddannelse på akademisk niveau og har praktisk erfaring med projektledelse og/eller EU-udbud. Du sidder måske i dag i en rolle som bid manager i leverandørleddet, som udbudskonsulent i den offentlige sektor, eller har erfaring med EU-udbud fra rådgivningsvirksomheder.
Vi lægger stor vægt på, at du arbejder struktureret og selvstændigt og formulerer dig godt både i skrift og tale. Du har stærke analytiske kompetencer, og har erfaring med at drive et tæt samarbejde med forskellige interessenter for at opnå resultater. Det er væsentligt, at du har det drive og gå-på-mod, som skal til, for at lykkes med opgaverne og drive dem helt i mål.
Som person:
- Er du god til at skabe overblik og sammenhænge til trods for stor kompleksitet.
- Er du en god teamplayer.
- Trives du med vekselvirkningen mellem den udadvendte, faciliterende rolle og den mere fokuserede, producerende/skrivende rolle.
- Sætter du en ære i at gøre en god indsats, som resulterer i kvalitetsfyldte leverancer.
Vi tilbyder:
SKI tilbyder et moderne arbejdsmiljø med kolleger, som alle arbejder løsningsorienteret og professionelt. Vi er en familievenlig arbejdsplads med stor fleksibilitet og har til huse i Montagehallen i Valby, hvor der er højt til loftet, masser af godt humør og fokus på godt samarbejde.
Vi giver dig store muligheder for at påvirke og forme din egen hverdag, og du kan regne med stærk ledelsesmæssig opbakning til din funktion.
Arbejdstiden udgør 37 timer om ugen. Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring, kantineordning og andre personalegoder. Lønpakken sammensættes efter kvalifikationer.
Ansøgningsfrist: 28. april 2023
Kontakt:
Processen varetages af Møller & Partners, hvorfor al henvendelse bedes rettet hertil. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og ansøgninger behandles løbende. Har ovenstående vakt din opmærksomhed, så fremsend venligst CV og en motiveret ansøgning til martin@moeller-partners.dk . Har du spørgsmål til stillingen så kontakt Martin Møller på 22 66 62 97. Ansøgere behandles jf. GDPR og data slettes efter endt proces.
Ansøg her