…til Røschke Auto Trading, Hillerød

Møller & Partners har hermed fornøjelsen at søge efter en personlig assistent til direktør- og ejer af Røschke Auto Trading; en helt unik og dynamisk, dansk Gazelle-virksomhed i kontinuerlig vækst og udvikling. Stillingen er nyoprettet og arbejdsopgaverne er mangeartede, men den røde tråd er at understøtte, assistere og hjælpe ejeren med administrative opgaver og praktiske gøremål i en travl hverdag

Røschke Auto Trading ApS er en dynamisk, familieejet virksomhed med 10 medarbejdere, som beskæftiger sig med international engroshandel med nye og let brugte biler. Røschke Auto Trading har mere end 25 års erfaring i autobranchen og kunderne fordeler sig over hele Europa. Firmadomicilet er centralt beliggende i Hillerød i smukke, lyse lokaler med udsigt til Frederiksborg Slot og Barokhaven.

Virksomhedskulturen bygger på troværdighed, konkurrenceevne, fleksibilitet og en sublim kundeservice. Tempoet er højt og organisationsstrukturen flad og uformel. Vi har fokus på individuel trivsel samt psykologisk tryghed, og prioriterer den gode og konstruktive dialog, i et arbejdsmiljø det fokuserer på daglig trivsel og udvikling.

 

Arbejdsopgaverne

  • Assistere direktøren med ad hoc-opgaver
  • Forberedelse og indkaldelse til leder- og salgsmøder samt referatskrivning
  • Administration af bygningsdrift og løbende bestillinger til kontorets daglige drift
  • Administration af Sky-box, medarbejderhåndbog og ESG-rapportering
  • Forberedelse af salgsmateriale, gennemgang og korrektion af tilbudslister m.m.
  • Hjælpe salgsassistenter og husets øvrige kollegaer med forskellige opgaver i travle perioder
  • Assistere med kalenderstyring
  • Lave markedsanalyser
  • Drive reklamationer

 

Om dig

Som personlig assistent bliver du en central nøgleperson for ejeren og løser en bred vifte af kontor-, sekretær- og salgsassistentopgaver efter instruktion og i samarbejde med ejeren. Opgaverne vil både variere og ændre sig over tid i takt med virksomhedens øvrige udvikling og vækst. Stillingen kræver overblik, rettidigt omhu, situationsfornemmelse, indlevelsesevne, diskretion og evnen til at se frem, planlægge og følge op på en række opgaver.

 

Vi søger dig, der:

  • Har erfaring fra lignende stilling som PA eller koordinator med forståelse for salgsprocessen og personlig service
  • Er udpræget serviceminded, hjælpsom, løsningsorienteret og eksekverende
  • Er imødekommende, ordentlig, har god situationsfornemmelse og indfølingsevne
  • Er positiv, smilende og udadvendt
  • Er ansvarsbevidst, struktureret, detaljeorienteret og i stand til hurtigt at danne sig et overblik
  • Du er tydelig, empatisk og gennemsigtig i din kommunikation, evner at sætte retningslinjer, stille krav og følge op på igangsatte tiltag
  • Er easy-going, pragmatisk og motiveret for at kaste sig ud i nye udfordringer og ukendte arbejdsopgaver
  • Taler, skriver og formulerer sig professionelt på dansk og engelsk. Beherskes flere sprog som f.eks. tysk, spansk eller fransk byder vi det varmt velkomment
  • Er rutineret bruger af MS Office-pakken, særlig Excel og Word. -samt er indstillet på – og har flair for at lære nye IT-systemer
  • Har kørekort til Kat. B

 

Du tilbydes

Hos Røschke Auto Trading træder du ind i et tillidsbaseret og uhøjtideligt miljø, hvor fællesskabet er i højsædet og det gode arbejdsmiljø prioriteres. Der er ægte fokus på individuel trivsel, godt teamwork og en entydig lyst til at gøre en positiv forskel og løfte i flok. Kendetegnet ved alle dine kollegaer er ærekærhed omkring egne ansvarsområder, pligtopfyldenhed og arbejdsomhed krydret med viljen til hjælpe hinanden. Vi har frokostordning på kontoret mandag til fredag, og fredagsfrokosten er hos os lidt ud over det sædvanlige. Vores sociale arrangementer forsøger vi at gøre mindeværdige og spektakulære.  Derudover tilbydes du pension, sundhedsforsikring, 6. ferieuge efter 9 måneders ansættelse, bonusordning og mulighed for hjemmearbejde. Arbejdstiden er typisk mandag-torsdag kl. 09.00-17.00 og fredag til kl. 16.00, men kan tilpasses individuelt.

 

Ansøgningsfrist er 20. juni.

-Men vent ikke med at ansøge, da vi løbende indkalder til samtaler

 

Kontakt

Processen varetages af Møller & Partners, hvorfor al henvendelse bedes rettet hertil. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og ansøgninger behandles løbende, ligesom vi løbende indkalder til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt og vent ikke til sidste frist for ansøgning, da processen ønskes afsluttet i juni måned. Har ovenstående vakt din opmærksomhed, så fremsend venligst CV og en motiveret ansøgning til annette@moeller-partners.dk .

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Annette Brændstrup Møller på 22 66 62 96. Ansøgere behandles jf. GDPR og data slettes efter endt proces.

 

 

Ansøg her

Alle ledige stillinger

Projektleder til R&D hos NOVENCO Building & Industry

Læs mere

PA

Læs mere

Product Certification Specialist

Læs mere